dilluns, 18 de maig del 2009

Software lliure, llibertat i educació.

La llibertat és una problemàtica de creació històrica, en relació a que és la consciència i el concepte d'una percepció tematizada sobre les opcions que s'ens brinden en un context determinat, i no pas cap sentiment subjectiu. La llibertat és per tant un producte social i no personal (encara que es manifesta personalment en la consciència); de mode que no és cap espontaneitat, ni cap tipus de naturalitat.

En aquest sentit, crearem societats lliures, si treballem el concepte i definim el terme, per a que efectivament s'implante en una articulació social. La eina social més potent que tenim per a la generació dels valors que representa el concepte de llibertat, junt a un espectre de nocions que validem com a possitius per a implantar un model de convivència, és sense dubte l'educació.

Tota discursió entorn a les tecnologies que proliferen aquesta ideologia compromesa amb aquestos valors esmentats, serà socialment determinant la seua acceptació per a que es complesquen les metes proposades.
El treball rutinari en l'educació es per tant fonamental en aquests lidies.
http://www.levante-emv.com/secciones/noticia.jsp?pRef=2009051500_40_590071__Tecnologia-portatiles-para-escolares-tendran-software-libre

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada